onsdag 12 oktober 2011

Började dagen med att ta en härlig morgon promenad i det fina höstvädret med min hund.
Det var skönt att gå bland löven och reflektera över gårdagen seminarium och ladda tankarna för mitt skapande idag till projekt arbetet. Eftersom projektarbetet skall vara hemligt så kommer jag inte nämna något specifikt om det. Kan säga att vi är igång och att det går bra. Igår bestämde vi dagar som vi i gruppen skall ses i skolan och det känns bra att ha fasta dagar.

På seminariet igår fick vi se bilder på olika konstnärers utställningar. En konstnär hade tolkat sin man och sin son på et äckligt sätt. Bebisen hade fått en grön nyans som gjorde att jag tänkte på åksjuka. Varför ville hon tolka dem så? Ville hon att man skulle få spykänslor av sin man och son? Konstigt tycker jag i alla fall. Vi fick en uppgift igår att jobba två & två under 20 min med att fota varandra på konstiga sätt. Det var roligt och det var bara att använda sin fantasi.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar