onsdag 19 oktober 2011

Börjar att dra ihop sig..

Nu är det inte så långt kvar tills våra projekt skall ställas ut.
Typiskt är att jag har drabbats av förkylning och illamående. Har varit sängliggande i stort sett sedan i söndags. Tog mig dock till gruppmötet i måndags men jag var knappt närvarande.Fy då mådde jag riktigt riktigt dåligt. Efter ett stort intag och vitaminer och vilande hoppas jag att på att bli frisk nu. Nu på eftermiddagen har jag ändå orkat jobba lite med projektet här hemma. Kändes ganska skönt att sitta här hemma och "pyssla". Jag är alltid avundsjuk på min kompis som jag bor med för hon älskar att pyssla och det ser så mysigt ut. Jag själv har svårt för att sitta still och har inte tålamod till att sitta och pilla med en sak i flera timmar. Nu är jag tvungen att sitta still och ta det lugnt istället för att springa på gymmet eller iväg och träna Muay Thai. Måste erkänna att det var lite roligt när mitt skapande blev som ja hade tänkt.



Jag lägger upp en bild på en fin sak som är ett porslin som jag har köpt på Indiska. Helst skulle jag ha agit med min hund men då hade jag inte fått komma in på HDK. Bilden på den fula saken är en ljusstake som inte är min, det är inte min stil och jag tycker den är ful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar