fredag 14 oktober 2011


Jag tyckte gårdagens lektion var jätte rolig. Jag gick dit med en negativ känsla för jag visste att vi skulle teckna och jag hatar att teckna. Hata är ett starkt ord men jag verkligen Hatar att måla. Anledningen är att jag är usel på att måla och har därför aldrig övat på det. Det är samma som med kaffe jag gillar inte kaffe och skulle aldrig få för mig att nu skall jag börja dricka kaffe. Gårdagens övning gav mig ingen ångest och prestations känsla över att jag måste kunna måla. Det fanns inga krav på mig att jag skulle måla fint. Denna övning kommer jag ta med mig ut i verksamheten och använda mig av i olika sammanhang. Jag har redan fått massa idéer som blivande idrottslärare. 

Efter lektionen samlades vi i gruppen och började att skapa och jag ser framemot att se resultatet. 
Jag och Saharii gick iväg och inhandlade material. Olyckligtvis fick vi bevittna en person som hade drabbats av ett epilepsianfall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar