lördag 29 oktober 2011

Redovisning

Vad fort veckorna gick. Känns som det var igår Saharri, Roya och jag satt och diskuterade olika idéer till projektet. I torsdag var det redovisning och jag blev riktigt stolt över att få vara kursare med alla dessa människor som ställde ut. Jag tycker att alla hade gjort ett toppenjobb.
Många av verken väckte så starka känslor hos mig och jag tycker att verken på Röda Sten kan slänga sig i väggen jämfört med dessa... Grymt jobbat alla!

 Själva grupparbetet har varit upp och ner. Vi hade konflikter varje gång vi sågs och vad det beror på vet jag inte. Kanske pratade vi lite olika språk och tolkade på olika sätt.  Jag tycker ändå att vi samarbetade bra och är nöjd med vår projekt. Tiden gick så snabbt bara. En sak som jag tycker är roligt är att jag och Saharri fann varandra och skall skriva c-uppsatsen ihop.

Nu är kursen slut och nu är det slut bloggat för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar